Η Μικρή Γιατρός: Η Γιατρός Έγινε 10!
Η Μικρή Γιατρός ζητάει τη βοήθεια των φίλων και των θαυμαστών της για να γίνουν τα φετινά γενέθλια τα καλύτερα της ζωής της!