Πάμε... Χιόνι;
Βασισμένη σε αληθινή ιστορία, η κωμική αυτή ταινία ακολουθεί τις προσπάθειες τεσσάρων Τζαμαϊκανών αθλητών οι οποίοι τα δίνουν όλα προκειμένου να συμμετέχουν στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, στο αγώνισμα του ελκήθρου.
Βασισμένη σε αληθινή ιστορία, η κωμική αυτή περιπέτεια ακολουθεί τέσσερις Τζαμαϊκανούς αθλητές οι οποίοι φτάνουν στα άκρα προκειμένου να συμμετέχουν στο αγώνισμα του ελκήθρου στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες. Με ελάχιστους πόρους και χωρίς να έχουν ιδέα για χειμερινά αθλήματα, οι αθλητές από τους τροπικούς τα βρίσκουν δύσκολα καθώς διεκδικούν το χρυσό στο Κάλγκαρι του Καναδά. Αποφασισμένοι να ξεπεράσουν κάθε εμπόδιο, οι τέσσερις Τζαμαϊκανοί επιστρατεύουν έναν ξεπεσμένο πρώην πρωταθλητή εξ Αμερικής, τον Ιρβ. Μην μπορώντας να αντισταθεί σε ένα άθλημα που πλέον απεχθάνεται, ο Ιρβ αναλαμβάνει να προπονήσει μια ομάδα τελείως αρχάριων αθλητών. Τελικά, όμως, πεισμώνει και αποφασίζει να τους βοηθήσει, διορθώνοντας έτσι και τα κακώς κείμενα της αποτυχημένης καριέρας του. Η διαδρομή μπορεί να είναι δύσκολη, αλλά με υπερηφάνεια, αποφασιστικότητα και αξιοπρέπεια, οι αθλητές καταφέρνουν να πραγματοποιήσουν τα απίστευτα όνειρά τους.