Το Θαύμα
Το «Θαύμα» εξιστορεί την αληθινή ιστορία του Χερμπ Μπρουκς (Ράσελ) του παίκτη που έγινε προπονητής και οδήγησε την εθνική ομάδα χόκεϊ των ΗΠΑ στη νίκη ενάντια στους φαινομενικά ανίκητους Σοβιετικούς.
Γεμάτη με συναρπαστική, ασταμάτητη δράση στα γήπεδα του χόκεϊ και με αγωνία που θα κάνει την καρδιά σας να χτυπά δυνατά, η ταινία «Το Θαύμα» εξιστορεί την αληθινή ιστορία μιας από τις σπουδαιότερες στιγμές στην ιστορία του αθλητισμού - τη θριαμβευτική νίκη της εθνικής ομάδας χόκεϊ των ΗΠΑ ενάντια στην αντίστοιχη της Σοβιετικής Ένωσης. Ο Κερτ Ράσελ μάς χαρίζει μια συγκλονιστική ερμηνεία υποδυόμενος τον δυναμικό και αποφασιστικό προπονητή Χερμπ Μπρουκς, ο οποίος ονειρευόταν το αδύνατο - να νικήσει τους φαινομενικά ανίκητους Σοβιετικούς στο ίδιο τους το παιχνίδι. Έχοντας επιλέξει μια ομάδα 26 απείθαρχων παιδιών, ο Μπρουκς τους προπόνησε ώστε να παίζουν όπως ποτέ ξανά και μετέτρεψε 20 από αυτούς σε μία ομάδα που θα μπορούσε να πετύχει το ακατόρθωτο - ενώνοντας παράλληλα ένα έθνος κάτω από μια νέα αίσθηση ελπίδας.