Ο Τζον Μακλέιν αναγκάζεται να πολεμήσει μισθοφόρους που καταλαμβάνουν τον έλεγχο των επικοινωνιών ενός αεροδρομίου και απειλούν να προκαλέσουν αεροπορικά δυστυχήματα, αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.