Η Κλέφτρα των Βιβλίων
Ο Τζέφρι Ρας κι η Έμιλι Γουάτσον πρωταγωνιστούν σε αυτή τη συγκινητική ταινία που είναι βασισμένη στο μπεστ σέλερ σχετικά με ένα κορίτσι (Σοφί Νελίς) που μεταμορφώνει τις ζωές όσων είναι γύρω της στη Γερμανία του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
Ο Τζέφρι Ρας κι η Έμιλι Γουάτσον πρωταγωνιστούν σε αυτή τη συναρπαστική ταινία που είναι βασισμένη στο μπεστ σέλερ σχετικά με τη Λισέλ (Σοφί Νελίς), ένα κορίτσι που υιοθετήθηκε από ένα ζευγάρι Γερμανών (Ρας και Γουάτσον) που κρύβουν έναν Εβραίο (Μπεν Σνέτζερ) από τον στρατό του Χίτλερ. Σύντομα η Λισέλ θα ανακαλύψει ότι τα λόγια και η φαντασία τη βοηθούν να αποδράσει από τα γεγονότα που ξετυλίγονται γύρω από την οικογένειά της σε αυτή την εκπληκτική ταινία.