Grazing the Sky
Μία εμβριθής ματιά στη ζωή των καλλιτεχνών του Cirque Du Soleil. Η ταινία ακολουθεί την ιστορία πολλών διαφορετικών ερμηνευτών, χαρίζοντας στους θεατές μια πρωτοφανή ματιά στη ζωή και την τέχνη τους. Μια μαρτυρία για το ανθρώπινο πνεύμα και το κυνήγι των ονείρων, όντας παράλληλα φόρος τιμής στη χάρη και τη δύναμη των καλλιτεχνών που χρησιμοποιούν τα σώματά τους ως τα όργανά τους.