Drop It
Στον απέραντο ουρανό, basejumpers και ropejumpers παρουσιάζουν το πάθος τους. Αυτό το ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει τον κόσμο τους, αναδεικνύοντας τη δεξιοτεχνία, τις προσωπικότητες και την ομορφιά των σπορ στον αέρα. Από τα wing-suits στα τολμηρά κόλπα, εξερευνήστε το απίστευτο ταξίδι τους σε καταπληκτικά περιβάλλοντα, προκαλώντας στερεότυπα και αποκαλύπτοντας μια νέα οπτική γωνία.