Η Ακρίδα και τα Μυρμήγκια
Όταν μια τεμπέλικη ακρίδα προτιμά να τραγουδάει και να χορεύει αντί να ψάχνει για τροφή όπως οι φίλοι της τα μυρμήγκια, παίρνει το μάθημά της όταν πλησιάζει ο χειμώνας.
Όταν μια τεμπέλικη ακρίδα προτιμά να τραγουδάει και να χορεύει αντί να ψάχνει για τροφή όπως οι φίλοι της τα μυρμήγκια, παίρνει το μάθημά της όταν πλησιάζει ο χειμώνας. Ευτυχώς, τα μυρμήγκια της σώζουν τη ζωή και σε αντάλλαγμα εκείνη τα διασκεδάζει με τη μουσική της.