Ένας φαροφύλακας που πλησιάζει τον θάνατο αναζητά το εσωτερικό του ξωτικό, ενώ η σύντροφός του, η Χούλντα, βρίσκει παρηγοριά στην ποίηση. Καθώς ο Τράουστι ονειρεύεται να γίνει ξωτικό, η Χούλντα φοβάται την κοινωνική απόρριψη. Μέσα στο ταξίδι τους, αντιμετωπίζουν τη θνητότητα και γιορτάζουν τα τερτίπια της ζωής.