Εκεί Έξω
Μια συνηθισμένη ημέρα, η ζωή του Γκρεγκ είναι γεμάτη με οικογένεια, αγάπη κι ένα σαματατζίδικο σκυλάκι. Παρ’ όλα αυτά, όμως, ο Γκρεγκ έχει ένα μυστικό. Σήμερα είναι διαφορετικά. Με λίγη βοήθεια από το ώριμο κουτάβι του και λίγη μαγεία, ο Γκρεγκ ίσως μάθει ότι δεν έχει τίποτα να κρύψει.