Smoking Club 129 Normas
Ο Όσκαρ, ένας άντρας λίο πριν τα 40, μετά από μια κρίση ζωής, αφήνει τη δουλειά του δημοσίου υπαλλήλου, χωρίζει με την κοπέλα του και ιδρύει ένα κλαμπ καπνίσματος κάνναβης, μαζί με τον φίλο του από το κολέγιο και δικηγόρο, τον Ντάνι. Με μια βασική αρχή: «Το κλαμπ είναι ένας χώρος ελευθερίας». Ένα μέρος όπου καθένας μπορεί να βρει καταφύγιο και να είναι ο εαυτός του.