Δραματικό, Κωμωδία
Ο Αλμπέρτο, κάποτε επιτυχημένος ατζέντης ποδοσφαίρου, ζει τώρα σε κάμπινγκ. Μια μέρα, γνωρίζει τον Τσάρλι, έναν χωρισμένο αστυνομικό που προσπαθεί να κερδίσει ξανά την πρώην γυναίκα του. Ο Αλμπέρτο τον καλεί να μείνουν μαζί και τον συστήνει στους φίλους του, δημιουργώντας μια εύθραυστη συντροφικότητα.