Η απόφαση της Τζούντιθ να επισκεφθεί ένα κλαμπ ανταλλαγής ζευγαριών με τον φίλο της προκαλεί μια αλυσίδα γεγονότων, αποκαλύπτοντας τα πιο καλά κρυμμένα μυστικά της οικογένειάς της.