Fruits of Clouds
Ο Φέρι ζει σε ένα ξέφωτο μέσα σε ένα σκοτεινό δάσος μαζί με την παρέα του. Η μόνη τους τροφή είναι σπάνιοι πορτοκαλί σπόροι που γίνονται μεγάλα, λαμπερά φρούτα μόλις ακουμπήσουν το χώμα. Οι φίλοι του φοβούνται να μπουν στο δάσος, αλλά ο Φέρι έχει βαρεθεί την αναμονή.
Στα ξέφωτα ενός σκοτεινού δάσους, ο Φέρι και οι φίλοι του ζουν σε λαγούμια. Τρέφονται μόνο με σπόρους που γίνονται λαμπεροί καρποί μόλις αγγίξουν το έδαφος, αλλά εμφανίζονται σπάνια. Ο φόβος για το δάσος κρατά τα ζώα στο ξέφωτο, όπου περιμένουν παθητικά την τροφή να πέσει από τον ουρανό. Ο Φέρι, όμως, δεν συμβιβάζεται. Η περιέργειά του για το δάσος τον ωθεί να ανακαλύψει τι κρύβεται εκεί μέσα.