Κωμωδία, Κινούμενα σχέδια
Ο γάτος Πέρσι ονειρεύεται μια χαλαρή μέρα στο Κατ Λέικ Σίτι, τον παράδεισο των γατών. Η πραγματικότητα όμως τον διαψεύδει. Ούτε η θέση του στην πετσέτα δεν είναι τόσο σίγουρη όσο πίστευε.