Step by step
Μια μικρή γαλότσα ξυπνά στην όχθη ενός ποταμού και ξεκινά το ταξίδι της επιστροφής μέσα από ένα δάσος. Στη διαδρομή, αναπτύσσει φιλίες με ένα πεινασμένο ποντίκι του αγρού, που τη συντροφεύει στο ταξίδι της ώσπου φτάνουν σε έναν δρόμο που η μικρή γαλότσα πρέπει να διασχίσει μόνη.