Το Τελευταίο Τσουπακάμπρα
Σε έναν κόσμο που ο πολιτισμός έχει σχεδόν εξαφανιστεί, μια μοναχική Μεξικανοαμερικανή πασχίζει να διατηρήσει τις παραδόσεις της και άθελά της καλεί ένα σκοτεινό και αρχαίο πλάσμα για να την προστετεύσει.