Αμερικανικό Εΐντ Μουμπάρακ
Η Αμίνα, μια Πακιστανή μουσουλμάνα μετανάστρια, ξυπνάει τη μέρα του Εΐντ και ανακαλύπτει ότι πρέπει να πάει σχολείο. Πληγωμένη και γεμάτη νοσταλγία για την πατρίδα της, ξεκινάει μια αποστολή να κάνει το Εΐντ δημόσια σχολική αργία. Στην προσπάθειά της, έρχεται πάλι κοντά με τη μεγαλύτερη αδερφή της και αποδέχεται τη νέα της πατρίδα, αλλά και η νέα της πατρίδα αποδέχεται εκείνη.