Το Μικρό Πριγκιπάκι
Όταν ο Γκάμπριελ, ένα επτάχρονο αγόρι από την Κίνα που λατρεύει το μπαλέτο, γίνεται φίλος με τον Ρομπ, έναν συμμαθητή του, ο πατέρας του τελευταίου δεν βλέπει με καλό μάτι τη θηλυπρεπή συμπεριφορά του Γκάμπριελ κι αποφασίζει να παρέμβει.