Το "Film Adventurer" εξερευνά τη ζωή και την επίδραση του πρωτοπόρου του κινηματογράφου Κάρελ Ζέμαν. Με συνεντεύξεις σκηνοθετών, αναδεικνύεται η μόνιμη επίδρασή του. Παρά την κυριαρχία των CGI, οι χειροποίητοι κόσμοι του Ζέμαν παραμένουν ασυναγώνιστοι. Σύγχρονοι σχεδιαστές προσπαθούν να αναπαράγουν τη μαγεία του με παραδοσιακές τεχνικές.