Φόνος στη Γασκώνη
Ο διοικητής της αστυνομίας, Μπέκερ, πηγαίνει σε ένα χωριό στη νοτιοδυτική Γαλλία για να ξανακερδίσει τη γυναίκα του η οποία τον έχει μόλις αφήσει. Κουρασμένη από την απουσία του λόγω της δουλειάς του στο Αστυνομικό Τμήμα Παρισίου, αποφάσισε να επιστρέψει στο σπίτι της στην επαρχία μαζί με τα παιδιά της, όπου και αναθερμαίνει τις σχέσεις της με παλιούς φίλους.
Ο διοικητής της αστυνομίας, Μπέκερ, πηγαίνει σε ένα χωριό στη νοτιοδυτική Γαλλία για να ξανακερδίσει τη γυναίκα του η οποία τον έχει μόλις αφήσει. Κουρασμένη από την απουσία του λόγω της δουλειάς του στο Αστυνομικό Τμήμα Παρισίου, αποφάσισε να επιστρέψει στο σπίτι της στην επαρχία μαζί με τα παιδιά της, όπου και αναθερμαίνει τις σχέσεις της με παλιούς φίλους. Ο Μπέκερ ορκίζεται να επανορθώσει και να αφοσιωθεί περισσότερο στην οικογένειά του. Όμως, μια σειρά περίεργων φόνων στην περιοχή τον αποσπούν από την αποστολή του, αναγκάζοντάς τον να καταπιαστεί με την υπόθεση μαζί με έναν ντόπιο αστυνομικό που θέλει διακαώς να αποδείξει την αξία του, ενώ διστάζει να συνεργαστεί με έναν “πρωτευουσιάνο”.