Στον πάγο
Ο Μίκυ και οι φίλοι του απολαμβάνουν διαφορετικά το πατινάζ σε ένα παγωμένο ποτάμι. Καθώς ο Μίκυ και η Μίνι κινούνται ρομαντικά, ο Ντόναλντ κάνει κόλπα στον Πλούτο και καταλήγει ο ίδιος σε μπελάδες με έναν χαρταετό, από όπου πρέπει να τον σώσει ο Μίκυ.