Προμήθειες Για το Χειμώνα
Όταν ο Τσιπ και ο Ντέιλ δεν μπορούν να βρουν άλλα βελανίδια, βάζουν στόχο τα αποθέματα που χρησιμοποιεί ο Ντόναλντ για να ξανασπείρει την περιοχή. Αν και καταφέρνει να τους παγιδεύσει, εκείνοι δραπετεύουν και παίρνουν εκδίκηση από τον Ντόναλντ.
Ο Τσιπ και ο Ντέιλ μαζεύουν βελανίδια για τον χειμώνα, μέχρι που δεν μπορούν πλέον να βρουν άλλα. Βλέπουν ότι ο Ντόναλντ έχει βελανίδια και τα χρησιμοποιεί για να φυτέψει δέντρα σε μια περιοχή, και καταστρώνουν ένα σχέδιο για να του πάρουν το απόθεμα. Ο Ντόναλντ έρχεται αντιμέτωπος με τον Τσιπ και τον Ντέιλ για τα βελανίδια.