Το «Thank You, Goodnight» είναι μια σειρά τεσσάρων επεισοδίων που παρουσιάζει και καταγράφει το επικό παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον του εμβληματικού συγκροτήματος Bon Jovi. Μια οδύσσεια 40 ετών ροκ εντ ρολ ειδωλολατρίας κρέμεται από μια κλωστή καθώς ένας τραυματισμός φωνητικών χορδών απειλεί να τα σταματήσει όλα.