Beauty and the Beast: A Tale as Old as Time — Live From D23
Γιορτάστε τα τριανταπέντε χρόνια της κλασικής διασκευής της Disney του παραμυθιού «Η Πεντάμορφη και το Τέρας». Δείτε το ταξίδι της από την οθόνη στη σκηνή και όχι ακόμα παραπέρα, παρέα με τους δημιουργούς και τους αστέρες της ταινίας κινουμένων σχεδίων, καθώς και της σχετικής παράστασης Μπρόντγουεϊ.