Μια Φορά σε Ένα Στούντιο
Μία γεμάτη αστέρια γιορτή των πολυαγαπημένων χαρακτήρων της Disney Animation, σε μια χαρούμενη, διασκεδαστική και συγκινητική γιορτή όπου μαζεύονται για να βγάλουν μια θεαματική ομαδική φωτογραφία και να γιορτάσουν την 100ή επέτειο της Disney.