Godzilla
Ένα γιγάντιο τέρας, γέννημα της ραδιενέργειας, κατευθύνεται απειλητικά προς το Μανχάταν, σπέρνοντας τον πανικό και την καταστροφή. Μια αταίριαστη ομάδα πρέπει να ενώσει τις δυνάμεις της για να λύσει το μυστήριο πίσω από το πλάσμα και να το εμποδίσει να μετατρέψει τη μητρόπολη σε ερείπια.