Festins Imaginaires
Στα πιο σκοτεινά μέρη —στρατόπεδα Ναζί, Γκουλάγκ— λιμοκτονούντες κρατούμενοι κατέγραφαν κρυφά συνταγές μαγειρικής. Η ταινία εξερευνά αυτή την απίστευτη πράξη αντίστασης, αποκαλύπτοντας πώς αυτά τα τετράδια έγιναν ένα ισχυρό εργαλείο επιβίωσης και μια απόδειξη του ανθρώπινου πνεύματος.