A Chef and Her Lucky Star
Όταν η σεφ Ιζαμπέλ Αρπέν αναλαμβάνει το εστιατόριο Alexandre στις Βρυξέλλες, ξέρει ότι μόνο ένα αστέρι Michelin μπορεί να το σώσει. Η ταινία παρακολουθεί την άνοδο μιας γυναίκας σεφ στον ανδροκρατούμενο κόσμο της υψηλής γαστρονομίας, τους μήνες πριν και μετά την κρίσιμη ανακοίνωση.