Kingston Avenue
Ο Βενσάν έχει ακολουθήσει τη γυναίκα που αγαπά στη Νέα Υόρκη, μα πια δεν τα βρίσκουν. Πεισματικά, προσπαθεί να κάνει τα πάντα για να την ξανακερδίσει, παλεύοντας με την απογοήτευση, τη ζήλια και το ενδεχόμενο του οριστικού τέλους.