Kampala Cycling Couriers
Στην Καμπάλα, τέσσερις ποδηλάτες ταχυδρόμοι, με τη βοήθεια του Ολλανδού ειδικού Γιόερι Σόλτε, ιδρύουν τους Kampala Cycling Couriers, αντιμετωπίζοντας προκλήσεις που δοκιμάζουν την αποφασιστικότητά τους, ενώ το μέλλον της επιχείρησής τους γίνεται αβέβαιο πριν από την αναχώρηση του Γιόερι.