Longboarding La to NY
Μια βρετανική ομάδα κινηματογραφιστών ξεκινά ένα φιλόδοξο ταξίδι 3.000 μιλίων με λόνγκμπορντ, από το Λος Άντζελες στη Νέα Υόρκη. Υποστηριζόμενοι από μια μικρή ομάδα, αντιμετωπίζουν ερήμους, βουνά και πόλεις, καταγράφοντας την εμπειρία που τους αλλάζει τη ζωή.