Kiki the Feather
Ο Κίκι το καναρίνι ξέρει μόνο το κλουβί του και τη γιαγιά που τον ταΐζει. Με όνειρο να πετάξει με τα ελεύθερα πουλιά, το σκάει όταν η πόρτα του κλουβιού μένει ανοιχτή. Αλλά το να είσαι ελεύθερο πουλί δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται.