Φόνος στην Ιλ ντε Ρε
Ένας άνδρας ντυμένος κατάδικος βρίσκεται νεκρός στην πλαζ της λα Σιταντέλ. Ο Βενσάν Πελετιέ αναλαμβάνει την υπόθεση, η οποία αποδεικνύεται τόσο περίεργη όσο και λεπτή, καθώς το θύμα ήταν στενός φίλος του εισαγγελέα Κλερζό.
Ένας άνδρας ντυμένος κατάδικος βρίσκεται νεκρός στην πλαζ της λα Σιταντέλ. Ο Βενσάν Πελετιέ αναλαμβάνει την υπόθεση, η οποία αποδεικνύεται τόσο περίεργη όσο και λεπτή, καθώς το θύμα ήταν στενός φίλος του εισαγγελέα Κλερζό. Επιπλέον, τον Βενσάν προβληματίζει κι η άφιξη της ετεροθαλούς αδελφής του Μαργκό στο νησί. Είναι αποφασισμένη να αποδείξει την αθωότητα του πατέρα τους, ο οποίος εκτίει ποινή φυλάκισης στη φυλακή Σεν-Μαρτέν-ντε-Ρε για βιασμό μετά φόνου.