Κάτι Πάιζει με τη Νταίζη
Βρισκόμαστε στο 1890 και ο ερωτευμένος Ντόναλντ Ντακ πηγαίνει με το ποδήλατό του να δει την αγαπημένη του Νταίζη, όταν μια συνάντηση με δύο ενοχλητικά σκιουράκια, τον Τσιπ και τον Ντέιλ, του χαλά την καλή διάθεση και ανατρέπει τα σχέδιά του. Τα πράγματα πάνε ακόμα πιο στραβά, όταν η Νταίζη θυμώνει με τον Ντόναλντ για τη συμπεριφορά του απέναντι στο σκανταλιάρικο δίδυμο.