Στα Άκρα
Ο δενδροκόμος Ντόναλντ Ντακ τα βάζει με τα σκανταλιάρικα σκιουράκια Τσιπ και Ντέιλ, όταν ανακαλύπτει ότι μαζεύουν βελανίδια στο δέντρο που φροντίζει. Ο Ντόναλντ προκαλεί μπελάδες στο δίδυμο με το κλαδευτήρι του (που τα σκιουράκια περνάνε για πουλί) και έναν κουβά με πίσσα, αλλά ο Τσιπ και ο Ντέιλ παίρνουν το πάνω χέρι και ο Ντόναλντ παθαίνει το σοκ της ζωής του.