Η Μουλάν, μια όμορφη και ηρωική Κινέζα, ετοιμάζεται να παντρευτεί, αλλά πρώτα πρέπει να ολοκληρώσει μια επικίνδυνη αποστολή. Συνοδευόμενη από τον αρραβωνιαστικό της, τρεις πριγκίπισσες και τον αυθάδη φύλακα δράκο της, η Μουλάν ξεκινάει την περιπέτεια της ζωής της.
Έχοντας σώσει το έθνος της από τους κακούς Ούνους, η δυναμική Μουλάν βιώνει την έκπληξη της ζωής της, όταν ο στρατηγός Σανγκ τής κάνει πρόταση γάμου. Πριν από τον γάμο, όμως, η Μουλάν και ο Σανγκ πρέπει να φέρουν εις πέρας μια επικίνδυνη αποστολή και να συνοδεύουν τρεις πριγκίπισσες - την Τινγκ-Τινγκ, τη Μέι και τη Σου - σε μια μακρινή πόλη. Το μέλλον της Κίνας κρέμεται από μια κλωστή όταν, στη μέση του ταξιδιού τους, η Μουλάν και ο Σανγκ συγκρούονται με αφορμή τα καθήκοντά τους. Φωτιά σε όλο αυτό το χάος βάζει ο σκανταλιάρης Μούσου, ο οποίος θέλει να κρατήσει τη Μουλάν ανύπαντρη όσο το δυνατόν περισσότερο, ώστε να μπορέσει να διατηρήσει την ξεκούραστη δουλειά του ως ο φύλακας δράκος της.