Le site "Le Corbusier" de Firminy
Το Firminy της Γαλλίας αποτελεί μια καταγραφή του αρχιτεκτονικού οράματος του Le Corbusier, που συνθέτει τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τη λατρεία σε ένα συμπαγές σύμπλεγμα. Το ντοκιμαντέρ καταγράφει τα τέσσερα εμβληματικά κτίρια που συνθέτουν τη μεγαλύτερη συλλογή έργων του στην Ευρώπη και αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της αρχιτεκτονικής καινοτομίας του 20ού αιώνα.