Fernand Pouillon, l'architecte le plus recherché de France
Μετά από μια μυστηριώδη απόδραση από τη φυλακή, ο αρχιτέκτονας Φερνάν Πουιγιόν έχτισε εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα σε Γαλλία και Αλγερία. Η ταινία αποκαλύπτει τη ζωή ενός ανθρώπου που έχτισε όμορφα σπίτια για τους απλούς ανθρώπους, αμφισβητώντας την παθολογία των μεγάλων οικιστικών έργων.