Les frémissements du thé
Σε μια μικρή πόλη στη βόρεια Γαλλία, ο Άλεξ, ένας νεαρός σκίνχεντ, μπαίνει στο παντοπωλείο που διευθύνει ο Μαλίκ. Η συνάντησή τους θα αλλάξει την αντίληψή τους για τον κόσμο.