Τόλκιν
Ο Τόλκιν εξερευνά τα δημιουργικά χρόνια του ορφανού συγγραφέα που βρίσκει φιλία, αγάπη και καλλιτεχνική έμπνευση ανάμεσα σε μια ομάδα απόκληρων συμμαθητών του στο σχολείο.
Ο Τόλκιν εξερευνά τα χρόνια διαμόρφωσης του ορφανού συγγραφέα, καθώς βρίσκει φιλία, αγάπη και καλλιτεχνική έμπνευση ανάμεσα σε μια ομάδα απόκληρων συμμαθητών του στο σχολείο. Αυτό τον οδηγεί στο ξέσπασμα του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, ο οποίος απειλεί να διαλύσει την «συντροφιά». Όλες αυτές οι εμπειρίες θα εμπνεύσουν τον Τόλκιν να γράψει τα περίφημα μυθιστορήματά του για τη Μέση Γη.