Καλάθια, Ελπίδες & Όνειρα
Η άγνωστη ιστορία του πώς ο Δρ. Μάρτιν Λούθερ Κινγκ Τζ. και ο Μπαράκ Ομπάμα κατέβηκαν στο παρκέ για να κερδίσουν τους νέους ψηφοφόρους και να εμψυχώσουν τα κινήματα που ηγούνταν.
Η άγνωστη ιστορία του πώς ο Δρ. Μάρτιν Λούθερ Κινγκ Τζούνιορ και μια ομάδα ακτιβιστών μπήκαν στο γήπεδο του μπάσκετ για να προσελκύσουν τους νέους ψηφοφόρους και να δώσουν ώθηση στο κίνημα για τα πολιτικά δικαιώματα, αλλά και πώς ο Πρόεδρος Ομπάμα χρησιμοποίησε την ίδια στρατηγική για την ιστορική του εκστρατεία.