Η μικρή Λόλα επισκέπτεται την πόλη
Ακολουθείστε τη Λόλα για διασκεδαστικές περιπέτειες στην πόλη, καθώς ανακαλύπτει το σκέιτμπορντ, τα πυροσβεστικά οχήματα, πώς να περάσει τον δρόμο, πώς να πάρει ένα ταξί και άλλα! Αυτή η σειρά παρουσιάζει με ασφαλή και διασκεδαστικό τρόπο το περιβάλλον της πόλης και τις δραστηριότητες της Λόλας και των φίλων της.
Η Λόλα βοηθά τις αρκούδες να περάσουν τον δρόμο και σταματά όταν το φανάρι είναι κόκκινο.
Η Λόλα σταματά όταν το φανάρι είναι κόκκινο και βοηθά τους πιγκουίνους να περάσουν τον δρόμο.
Η Λόλα βοηθά τους ελέφαντες να περάσουν τον δρόμο και μαθαίνει τι έχει μέσα το κουτί για τη γιαγιά.
Η Λόλα σταματά όταν το φανάρι είναι κόκκινο και βοηθά τις καμηλοπαρδάλεις να περάσουν τον δρόμο.
Η Λόλα μαθαίνει τι έχει το κουτί που έφερε ο Μαξ και βοηθά τους σκύλους να περάσουν τον δρόμο.
Η Λόλα μαθαίνει να σταματά όταν το φανάρι είναι κόκκινο και μαθαίνει τι έχει το κουτί της Μαρίας.