Fresh Off the Boat
Βρισκόμαστε στη δεκαετία του ‘90 και ο 11χρονος λάτρης της χιπ χοπ, Έντι, μετακόμισε στα προάστια του Ορλάντο από την Chinatown της Ουάσινγκτον με τους γονείς του. Η οικογένεια μεταναστών παθαίνει πολιτισμικό σοκ σε αυτήν την κωμωδία με θέμα το κυνήγι του Αμερικανικού Ονείρου. Το «Fresh Off the Boat» βασίζεται στα ομώνυμα απομνημονεύματα του σεφ Έντι Χουάνγκ.
Το 1995 ο εντεκάχρονος λάτρης της χιπ χοπ, Έντι Χουάνγκ και η οικογένειά του μετακομίζουν από την Ουάσινγκτον στο Ορλάντο της Φλόριντα. Ο πατέρας του Έντι, ο Λούις, που είναι ο νέος, περήφανος ιδιοκτήτης του «Ράντσου του Αγελαδάρη», ενός αμερικανικού εστιατορίου, είναι αυτός που επιταχύνει τις διαδικασίες μετακόμισης. Ο Λούις όμως αποκρύπτει το γεγονός ότι η επιχείρηση δεν πάει τόσο καλά όσο ήλπιζε - ή όσο καλά υποσχέθηκε ότι θα πήγαινε στη γυναίκα του, η οποία έχει ως κίνητρο τα χρήματα. Παρότι η πρώτη μέρα του Έντι στο σχολείο είναι δύσκολη - εξαιτίας εν μέρει της καφέ σακούλας με το ασιατικό μεσημεριανό του και των κυρίως λευκών συμμαθητών του - αυτός παραμένει απτόητος, χάρη στο σχέδιό του: «Πρώτον, πιάσε θέση στο τραπέζι. Δεύτερον: Γνώρισε τον Σακ. Τρίτον, άλλαξε το παιχνίδι… Πιθανώς με τη βοήθεια του Σακ.» Και το μόνο που χρειάζεται για να θέσει σε εφαρμογή το σχέδιό του είναι ένα «μεσημεριανό των λευκών». Στο μεταξύ, ο Λούις πιστεύει ότι η λύση των προβλημάτων της επιχείρησής του βρίσκεται στην πρόσληψη του Μιτς, ενός λευκού υπαλλήλου που θα υποδέχεται τους κυρίως λευκούς πελάτες του ενώ ο Έντι πρόκειται να μάθει ότι παρότι νιώθει μόνος στον κόσμο, πάντα θα έχει την αγάπη και τη στήριξη της οικογένειάς του... και ότι δεν χρειάζεται να παριστάνει ότι είναι κάποιος άλλος για να ανήκει σε αυτό το μέρος.
Ο Έβαν πρέπει να μάθει για το σεξ. Η Τζέσικα και η Χάνι μαθαίνουν τι σημαίνει να είναι κολλητές.
Το έτος 2000 πλησιάζει και όλα θα αλλάξουν, ειδικά για τον Έντι που έκανε ένα τουρ στα Πανεπιστήμια.
Ο Έντι κοντεύει (ίσως) να πάει Πανεπιστήμιο και τα αγόρια θέλουν να βρουν τι θα ντυθούν σαν ομάδα.
Όταν ο Μάθιου Τσέσνατ επιστρέφει, η Τζέσικα, ο Έντι και ο Τρεντ πρέπει να τον βάλουν στη θέση του.
Όταν ο Έβαν αρχίζει να φέρεται σαν κλασικό γυμνασιόπαιδο, η Τζέσικα ανησυχεί για το μέλλον του.
Οι γονείς Χουάνγκ είναι έτοιμοι για μεγάλες αλλαγές στη ζωή των φίλων τους και της οικογένειάς τους.
Ο Λούις αρχίζει να φαντάζεται πώς θα ήταν να κληροδοτήσει στον Έντι το Ράντσο του Αγελαδάρη.
Με τη βοήθεια των συμβουλών του Λούις, η Τζέσικα βρίσκει δουλειά ως διευθύντρια ιδιωτικού σχολείου.
Ο Έβαν προπονείται με τον πρωταθλητή ορθογραφίας, Σιμρίν για να κερδίσει τον διαγωνισμό ορθογραφίας.
Η Τζέσικα πνίγεται από τον πληγωμένο Έβαν που θέλει να περνάει περισσότερο χρόνο μαζί της.