De Inspirator
Ο επιτυχημένος γκουρού Γκις Σίπερς θέλει να αφήσει την οικογένειά του για μια μαθήτρια, αλλά ο θάνατος του κουνιάδου του τον φρενάρει. Η ερωμένη του, η οποία βρίσκεται σε κατασκήνωση για άτομα με νοητική υστέρηση, παλεύει κι εκείνη να τερματίσει τη σχέση της. Αναγκασμένοι να βγουν από το στοιχείο τους, ανακαλύπτουν πως η αλλαγή είναι πιο σύνθετη από απλές κινήσεις.