Τρεις νεαροί με αναπηρίες θέλουν να πάνε διακοπές στη Σαλού για πάρτι, όπως κάνουν και οι φίλοι τους. Μόνο που οι γονείς τους αποκλείουν αυτήν την ιδέα. Αλλά ένας φροντιστής που βρήκαν στο διαδίκτυο κάνει το όνειρο πραγματικότητα.