I Bought a Rainforest
Ως παιδί, ο Τζέικομπ βοήθησε να αγοραστεί ένα κομμάτι τροπικού δάσους. Είκοσι χρόνια αργότερα, αναρωτιέται αν υπάρχει ακόμα. Η έρευνά του τον οδηγεί σε ένα ταξίδι στην Κόστα Ρίκα για να βρει το κομμάτι του, διερωτώμενος αν η προσπάθεια ενός ατόμου μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά.