PORTRAITS DE VOYAGE : PAKISTAN - Le Basant
Κάθε χρόνο στη Λαχόρη, ο ουρανός γεμίζει χιλιάδες χαρταετούς που ανταγωνίζονται. Οι γείτονες αγωνίζονται μεταξύ τους από τις ταράτσες τους. Είναι η τέλεια ευκαιρία να παρασυρθούν.