PORTRAITS DE VOYAGE : BRÉSIL - Candomblé
Ένας δάσκαλος καποέιρα εξηγεί την Καντομπλέ, την προγονική θρησκεία των Αφρικανών θεών Ορισά την οποία έφεραν σκλάβοι. Όπως και κάθε σκλάβος, έτσι και κάθε καποεϊρίστας προστατεύεται από έναν Ορισά.