Καρχαρίας Εναντίον Ρος Έντζλι
Σε τέσσερις δοκιμασίες, ο υπεραθλητής Ρος Έντζλι αναμετριέται με τους απόλυτους αθλητές της θάλασσας όπως ο ρυγχοκαρχαρίας, ο καρχαρίας τίγρης, ο σφυροκέφαλος καρχαρίας και οι μεγάλοι λευκοί καρχαρίες.
Ο υπεραθλητής και κάτοχος παγκοσμίου ρεκόρ Ρος Έντζλι αναμετριέται με τους απόλυτους αθλητές της θάλασσας όπως ο ρυγχοκαρχαρίας, ο καρχαρίας τίγρης, ο σφυροκέφαλος καρχαρίας και ο μεγάλος λευκός καρχαρίας. Μετά από μια εμψυχωτική συνάντηση μ' έναν καρχαρία κολυμπώντας γύρω απ' τη Μεγάλη Βρετανία, ο Ρος δοκιμάζει το σώμα του σε τέσσερις προκλήσεις για να δει ποιος τρώει περισσότερο, ποιος μπορεί να κάνει στροφή 180 μοιρών, ποιος πηδάει πιο ψηλά έξω απ' το νερό και ποιος κολυμπάει πιο γρήγορα για να δει πόσο μπορεί να μοιάσει σ' έναν καρχαρία.